Tuesday, April 12, 2011

moody n sedey sgt T_T

pagi rabu ni qida xde mood.. qida sedey.. bgun lmbat.. bt keje lmbt.. pg keje pon lmbt.. sesuka ati je.. kat ofis qida on fb bru tau besday mak ari ni... waaaaaaaa... qida lupa mak.. samat ari lahir makk.. syg mak... ni sbb emosi mlm td.. bt pe qida sedey sbb die pdhal org 2 lgsg xpdulikan qida ni.. smpi qida blh tlupa besday mak.. maafkan qida mak.. hukhuk
kat ofis qida tmenung je..ssekali prasan yg kak fara tsengih2 dpn pc.. tah pe la yg die suke sgt.. pdhal, qida ni nk senyum kan men la susah.. entah knp ati ni bgelora sgt2.. mgelegak cam gunug brapi nk mletus.. air bentungan kt mata ni btakung2 je.. kejam btol! knp bg qida peluang cinta klu still nk seksa qida mcm ni.. no!!!!!!!!!!!! qida mesti kuattttt

aku ingin mjadi mimpi indah dlm tidurmu..
aku ingin mjadi ssuatu yg mgkn bisa kau rndu...
karna lgkh mrapuh tnpa drimu..
krna hati tlh letih...
aku ingin mjadi sesuatu yg bisa kau sentuh..
aku ingin kau tau bhwa aku slalu mmujamu..
tanpamu sepinya wktu.. mrantai hati
bygmu seakan2...
kau spt nyanyian dlm hatiku yg mmanggil
rnduku pdmu...
spt udara yg kuhela.. kau slalu ada...
hnya drmu yg bisa mbuatku tenang..
tnpa drmu aku mrasa hilanggg dan sepi..


Bila jatuh cinta lagi, ingatkan indah belaka.. moga ni yg trakhir.. rupanya menyakitkan.. lbih sakit ape yg dtgg sblum ni..
                                                 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...