Sunday, January 8, 2012

Cinta Terlarang

Patut kah diri ni dilukakan lagi dan lagi ?

Walaupun dah berkali2 kecewa dalam bercinta, qida still tak serik2 lagi. pelik kan ? tapi kali ni qida terlibat dengan 'cinta terlarang'. Demi Allah, qida tak minta n cari cinta seperti ni tapi ia datang sendiri. qida jatuh cinta dengan BOS sendiri. pada mulanya qida ingat qida syok sendiri tapi hakikat sebenar si dia yang memulakan. si dia yang cuba menambat hati ni. yang menjadi masalah sekarang, dia dah pon berpunya. :(
sebenarnya dari lubuk hati yang dalam, qida sangat2 xsanggup nak merosakkan hubungan orang dan tak pernah terlintas di hati nak jadi seorang perampas. Maafkan qida. :(
bila qida cuba mengundurkan diri tapi dia cuba sedaya upaya menarik qida semula. harus bagaimanakah? patut ke qida lakukan PENGORBANAN ??
cinta ni anugerah, tak mungkin qida persiakan. tapi untuk teruskan rasa serba salah. dalam dilema. kalaula cinta ni hanya la untuk sementara seperti yang lepas2, qida PASRAH. biarla qida merasa bahagia ni walau pon untuk seketika cuma. dah nasib menumpang kasih pada yang dah berpunya. in reality, memang nampak dia lebihkan qida tapi hati tetap rasa cemburu bila memikirkan dia masih menghubungi si 'madu' tu. dia tamak. dia masih tak mampu buat keputusan untuk memilih. dia suruh qida faham dan bagi dia masa. tapi sampai bila ?? berbulan2 atau bertahun2.... selama masa itu la qida menyeksa diri untuk menunggu sebuah jawapan yang pasti. 
Look. sekarang dia selalu call qida. malam2 pon. i will be the girl who could stay on the phone for hours just listening to his voice. doesn't matter if a clock shows 3 a.m. it's a LOVE. 

~  rindu ! rindu ! rindu !
dia dengar, sebab tu dia call qida. walaupun dia busy mengalahkan Dato' tapi dia tetap ingat qida. Alhamdulillah. Kalaula qida ada sayap, qida akan terbang kat dia untuk pastikan dia baik2 saja. kalaula qida ada kuasa, qida akan bantu dia sedaya upaya. jadi, apa yang mampu qida buat untuk dia cuma memahami dan sabar dengan komitmen kerja dia. kalau ini pengorbanan untuk kami, qida sanggop pertahankan. 
sayang kamoo Dato' s.



2 comments:

Muhammad Baheej Mazli said...

"If you love somebody, let them go. If they return, they were always yours. If they don't, they never were."

LARA AQIDA said...

thankz baheej. let him go is too hard 4 me. tapi qida kena lakukan jgk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...